maandag 21 maart 2016

dagvoorbijhoroscoop 21-3

Na wekenlang kwakkelen was ik best wel bang dat ik niet op tijd weer fit zou zijn voor een afspraak die ik liever niet wilde missen. Dus ben ik tijdelijk ondergedoken in mijn hoogstpersoonlijke tipi in een luchtbel. Even echt afstand en rust nemen. Even flink door proesten en hoesten, flink veel slapen, mopperen, zeuren en mezelf zielig vinden. En elke dag een beetje meer kunnen. Het was kielekiele maar met de hakken over de sloot is ook droog over, dus ik hoefde niet af te zeggen.

Zaterdag is een bijzondere dag. ’s Morgens feliciteert u een van uw vriendinnen met haar veertigjarige huwelijk, ’s middags gaat u mee met het vrijgezellenfeest van twee vriendinnen die deze week gaan trouwen. U houdt wel van die contrasten.
De dames die gaan trouwen mogen samen op pad. Dat zorgt er wel voor dat we met een behoorlijk grote groep zijn maar eigenlijk verhoogt dat de feestvreugde best wel. Ondanks dat de groep nog niet compleet is, is het in de trein naar Groningen al erg gezellig. En die gezelligheid breidt zich met het uitbreiden van de groep enkel maar meer uit.

De groep begeeft zich naar een kartcentrum. Dat klinkt best wel cliché voor een vrijgezellenfeestje tot je je bedenkt dat de groep uit zeventien vrouwen en vier mannen bestaat. Het testosterongehalte was dus niet zo hoog, het adrenaline gehalte daarentegen. Pfoe, u bent met kleuterklassen op schoolreis geweest die minder hard stuiterden. Maar leuk is het wel.

Daarna met de hele club met de bus terug naar de stad om te gaan eten is ook behoorlijk druk maar wel erg leuk. Het eten is prima, het gezelschap uitmuntend. U kunt niet voor anderen spreken maar voor u is dit een geslaagd feest geweest. Zonder nare naweeën.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten