donderdag 2 mei 2013

Bloginspiratie? Doe mee aan #WOT


Sinds enkele weken is #WOT (Write On Thursday) een vast onderdeel van mijn schrijfweek geworden. Ik was op zoek naar een extra invulling van mijn voornemen dagelijks te schrijven. Wat extra inspiratie om mijn schrijfvaardigheid te vergroten. Via een medeblogger kwam ik bij #WOT terecht.  Het idee is eenvoudig, elke donderdag plaatst Pixelprinses een woord in een blog. Dit woord is de inspiratiebron van die dag. Hoe het blog wordt ingevuld is aan de schrijver zelf. Zolang het gegeven woord maar de inspiratiebron is.
Het meedoen aan deze wekelijkse schrijfopdracht levert mij buiten inspiratie nog wat op. Het brengt extra lezers naar mijn blog. Sowieso op donderdag als mede-bloggers komen kijken wat mijn bijdrage van die week is, maar deze mensen komen ook andere blogs en verhalen lezen. Het heeft dus mijn netwerk vergroot. Wat ook erg leuk is aan het meedoen aan een blogopdracht is het lezen van de blogs die andere deelnemers hebben geschreven. Het is soms verbazingwekkend hoe verschillend de interpretatie van een enkel woord kan zijn.
Ben jij iemand die dagelijks wil bloggen maar heb je soms wat moeite dagelijks inspiratie te vinden? Of wil je net als ik je schrijfvaardigheid vergroten? Ben je op zoek naar wat afwisseling op je gewone schrijfwerk? Of lijkt wekelijks een blogopdracht schrijven je een leuke uitdaging? Doe eens gek en doe gewoon mee! Hier kun je wekelijks de opdracht vinden, maar je kunt Pixelprinses natuurlijk ook op twitter volgen dan zie je de opdracht vanzelf in je timeline verschijnen.

2 opmerkingen: