vrijdag 13 juli 2018

#WOT deel 28 2018


PASSIE 1) Christus lijdensweg 2) Drift 3) Gemoedsaandoening 4) Gepassioneerdheid 5) Gloed 6) Hartstocht 7) Hartstochtelijke liefde 8) Hartstochtelijke liefhebberij 9) Hartstochtelijkheid 10) IJver 11) Kleine schoonheid met een roeping 12) Liefde 13) Lijden van christus 14) Lijdensgeschiedenis 15) Lijdensweg 16) Overgave 17) Vurig verlangen 18) Vurigheid
Hoewel ik een redelijk intens mens ben kan ik niet zo een, twee, drie benoemen wat mijn passie is. Ik heb dan ook geen idee of ik mijn passie leef. Eigenlijk vind ik ‘je passie leven’ net zoiets als ‘in je kracht staan’. Ik heb passie en ik heb kracht maar ik leef het niet en ik sta er ook niet in.

Wel probeer ik passievol te leven. Tijd maken voor de dingen waar ik intens van kan genieten. Die dingen doen die ik ga missen als ik ze enige tijd niet doe. Bezigheden als haken, schrijven, samenzijn met vrienden/vriendinnen, dansen en zingen.
Ik kan het weliswaar niet allemaal even goed maar het laat me intens genieten. Het maakt me blij. Dat zijn de dingen die mijn leven leuk maken. Ze wakkeren mijn levenslust aan. Het zijn de krenten in de pap.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten