dinsdag 24 juli 2018

#WOT deel 29 2018


Horoscoop: 1) Astrologische berekening 2) Astrologische voorstelling van het hemelgewelf 3) Lotsvoorspelling 4) Rubriek in tijdschriften 5) Sterrenstand 6) Toekomstvoorspelling 7) Voorspelling 8) Voorspelling (astr.) 


Hoewel het best eens grappig is om te lezen wat de toekomst zou kunnen brengen hecht ik weinig waarde aan horoscopen. Eigenlijk is de enige horoscoop waar ik ooit echt in heb geloofd de dagvoorbijhoroscoop.


De dagvoorbijhoroscoop is lange tijd de vorm geweest waarin ik mijn dagelijkse blog goot. Een soort dagboek met een ietwat formele ondertoon waardoor het iets minder persoonlijk werd. Een prima manier voor mij om de dag te reflecteren en om dagelijks te schrijven.

De vorm werkte trouwens niet altijd. Er zijn meerdere momenten geweest dat de dagvoorbijhoroscoop op haar gat lag. Soms omdat er teveel persoonlijke zaken speelden. Soms omdat ik vond dat ik vooral meer van hetzelfde schreef en soms omdat ik er even geen zin in had.


Ook op dit moment ligt de dagvoorbijhoroscoop stil. Vooral omdat ik momenteel verschrikkelijk geen zin heb in dagelijks bloggen. Maar ook de invalshoek voelt uitgekauwd. Het voelt niet meer origineel. Ik ben er een beetje op uit gekeken. 
Dit wil niet zeggen dat ik het nooit meer nieuw leven in blaas, maar op korte termijn zie ik dit niet gebeuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten