woensdag 13 december 2023

De tijd van het jaar

Het is december. De dagen zijn kort, donker en nat. In huis staat de kerstboom versierd te zijn en overal schijnen lichtjes en branden kaarsen. Het is weer die tijd van het jaar. De tijd dat ik niets liever wil, maar altijd weer twijfel of ik het wel kan, of ik het wel iedereen wil laten zien of ik het überhaupt wel in me heb. Het is weer tijd om een kerstverhaal te gaan schrijven.


Net als andere jaren zuig ik niet helemaal zomaar iets uit mijn duim. Er zijn anderen die veel tijd stoppen in het verzinnen van onderwerpen en thema’s. Dit jaar heeft Ali Molenaar weer een aantal ideeën om mee aan de slag te gaan aangereikt.

Wil je ook jezelf uitdagen? Zoek je nog een idee voor een kerstverhaal? Vindt je het leuk om onderdeel te zijn van een groepje kerstverhalen? Kijk hier of er iets voor je tussen zit en schrijf mee!

 

Vorig jaar heb ik door omstandigheden geen verhaal aangeleverd. Dit was mijn bijdrage in 2021. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten