maandag 2 mei 2022

Meest gelezen

Vandaag opende ik mijn blogpagina en zag in de statistieken dat een heel oud blog van me weer eens was bekeken na een google-search. Ik bedacht me dat ik dit blog wel vaker voorbij zie komen in mijn lijst met bekeken blogs. Het maakte me nieuwsgierig. Zou dit misschien mijn best bekeken post zijn?

Ik dook de archieven in. Volgens de ruwe cijfers zou dit blog op nummer vijf van mijn best bekeken posts staan. Maar bij nader onderzoek zag ik al snel dat de andere vier posts allemaal bezoek hadden gehad van een zeer groot aantal Russen en Indiƫrs, bots hoogstwaarschijnlijk. Deze kon ik dus wel met een gerust hart opschonen.

Vervolgens heb ik de originele post nogmaals bekeken en iets gedaan wat ik bijna nooit doe. Ik heb ‘m ge-edit. Slechts voor leesbaarheid maar toch. Ik heb her en der wat aangepast.

 

En nu presenteer ik jullie met trots mijn meest gelezen blog allertijden: Perthes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten