zaterdag 19 november 2016

Koper

Weet je nog de ene dag
Jij en ik en ik en jij
De dag voor hemelvaart
De eerste warme dag van het jaar
Ik wilde een jurk
Dan wilde jij een auto
Eentje die je zelf mocht rijden
We namen een andere route dan de anderen
Zoals we dat eigenlijk altijd hebben gedaan
Onderweg genoten we van de jurk, de auto en elkaar
Zielsgelukkig



 
Ook na die dag hebben we een andere route gevolgd
Niet altijd geheel vrijwillig maar wel met heel ons hart
Het bracht ons dicht bij elkaar
Het dreef ons uit één
Maar de keuze van die dag bleef 
Ongewijzigd






Ik denk nog vaak aan die dag
Soms met weemoed
Soms met tranen
Maar ik weet
Stond ik opnieuw voor de keuze
Zou ik niets anders doen
Want jij en ik en ik en jij
Wij zijn die jurk en die auto
Onderweg op die andere route
Samen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten